Samodzielna likwidacja szkód dostępna dla klientów UNIQA
UNIQA udostępniła klientom nowe narzędzia umożliwiające samodzielną likwidację szkody majątkowej. Z usługi skorzystało już ponad sto osób. Udogodnienie to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą elastyczności, dowolności i możliwości załatwienia sprawy od ręki, w dogodnym dla nich momencie.
Samodzielna likwidacja (samolikwidacja) to narzędzie, które pozwala zlikwidować szkodę wynikającą z zalania. Są to jedne z najczęstszych szkód, klienci UNIQA co roku zgłaszają aż 50 tys. tego rodzaju zdarzeń.
Schemat samolikwidacji szkody wygląda następująco:
• Po zgłoszeniu szkody klient otrzymuje link do strony, na której bez logowania może wprowadzić dane na dowolnym urządzeniu mobilnym.
• W pierwszym kroku klient podaje kilka najważniejszych informacji, m.in. rodzaj pomieszczenia, jego wymiary, rozmiary uszkodzenia oraz zniszczone mienie.
• Następnie wykonuje zdjęcia – może je wgrać z dowolnego urządzenia lub zrobić bezpośrednio ze strony.
• W ostatnim etapie podaje poszczególne dane kontaktowe, numer konta bankowego oraz zatwierdza dane.
Zależnie od wielkości szkody, cały proces zajmuje od 5 do 10 minut.
Wszystkie podane informacje trafiają następnie do merytorycznego opiekuna klienta, którego zadaniem jest zweryfikowanie poprawności podanych danych i zaakceptowanie wypłaty.
WT