Superpolisa inwestuje w kompetencje agentów, doradców i menedżerów
Superpolisa inwestuje w kompetencje
Superpolisa konsekwentnie od lat prężnie rozwija swoje projekty szkoleniowe. Praktyka konsekwentnego inwestowania w kompetencje i wiedzę naszych Agentów wyróżnia nas na tle konkurencji. W myśl tej idei, założyliśmy Centrum Szkoleniowe, w ramach którego oferujemy szereg bezpłatnych programów szkoleniowych dla Agentów Superpolisy, jednocześnie pracując nad kolejnymi cyklami warsztatów i dostosowaniem ich do potrzeb i poziomu wiedzy uczestników.
„W ramach projektów nasi Agenci korzystają z różnorodnej oferty i tematyki szkoleń, nie tylko produktowych, ale też np. ze skutecznego przeprowadzania Analizy Potrzeb Klienta. Pokazujemy Agentom jak wskazać ubezpieczonemu potencjalne ryzyka, przed którymi może się zabezpieczyć, uczymy też jak dopasować odpowiednio ofertę, uzupełniamy wiedzę z zakresu komunikacji z Klientem i dobrych praktyk obsługi. Szkolenia produktowe to oczywiście podstawa, jednak staramy się opracowywać program tak, aby nie był to sucha wiedza, a praca na konkretnych case-study, tak, aby potem bez problemu Agent mógł pracować z Klientem. Bardzo cieszy nas też powrót do spotkań stacjonarnych.” – mówi Aleksandra Ślusarska, Kierownik Działu Szkoleń
Akademia SuperAgenta – ruszyła III edycja projektu Superpolisy
Akademia SuperAgenta, będąca flagowym projektem szkoleniowym Superpolisy, cieszy się tak dużym zainteresowaniem, że doczekała się już trzeciej edycji w tym roku. To cykl spotkań współtworzony z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, który dedykujemy naszym Doradcom. Celem Akademii SuperAgenta jest doskonalenie kompetencji poprzez szereg szkoleń produktowych oraz takich, które doskonalą umiejętności miękkie. Założenia Akademii wpisują się w wysokie standardy szkoleń organizowanych przez Superpolisę, a jej bardzo dobry odbiór na rynku świadczy o sukcesie projektu.
Uniwersytet SuperAgenta – nowy projekt dla zaawansowanych sprzedawców
Myślą przewodnią Uniwersytetu jest wszechstronny rozwój, idący daleko poza wiedzę opartą o znajomość OWU i taryf. Ma on prowadzić Agenta zgodnie z jego naturalnym rozwojem: od pierwszego kontaktu z Klientem – poprzez pracę z rekomendacjami i wykreowania marki osobistej. Ma pomóc Agentowi w świadomym rozwoju biznesu, także wirtualnego i w social mediach, aktywnym poszerzeniu portfela Klientów i budowy wizerunku.
„To zaawansowany i unikatowy autorski program szkoleniowy, którego twórcami jest grupa entuzjastów, na co dzień zajmujących się różnymi obszarami w Grupie Superpolisa. Wierzymy, że takie połączenie zaowocowało dobrym programem, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Na rynku czegoś takiego jeszcze nie było.” – Tymi słowami Jakub Nowiński, Prezes Superpolisa Ubezpieczenia otworzył pierwsze spotkanie Uniwersytetu SuperAgenta.
„Od samego początku wierzyliśmy w model partnerski współpracy, w agencje, które posiadają doświadczenie i struktury, ale potrzebują wsparcia centralnego. Taki model kompetencji, który wnosi z każdej strony coś nowego do Grupy, daje nam niesamowite możliwości wymiany wiedzy. 8 lat temu powstała pierwsza spółka z Grupy, teraz jest ich 11, więc wymiana doświadczeń i uzupełnianie kompetencji jest dla nas naturalne. Wiedzy nie da się kupić, więc oczywistym jest dla nas, że korzystamy z tych zasobów i możemy się wspólnie rozwijać.” – kontynuował Jakub Nowiński.
Anna Świstuń, Prezes Zarządu Superpolisa.pl Pegaz i jedna z inicjatorek Uniwersytetu SuperAgenta dodaje: -„To nie jest szkolenie, to nie jest warsztat. Na rynku niektórzy managerowie przecierają oczy ze zdumienia, jak można pracować w takiej strukturze, która przenika się w każdym momencie pracy. A to właśnie to są nasze możliwości i siła. Wiedza i doświadczenie, którymi wymieniamy się między sobą w ramach Grupy Superpolisa, daje nam pewność siebie w biznesie. Chcemy, żeby Agenci swoją wartość mogli nieść dalej, żeby każdy mógł rozwinąć skrzydła.”
Akademia SuperDyrektora – managerowie ze specjalistyczną wiedzą
To najnowszy projekt Centrum Szkoleniowego Superpolisy skoncentrowany na podnoszeniu kompetencji managerów i Dyrektorów Regionalnych. Na przestrzeni roku odbywają się cykliczne spotkania, gdzie na certyfikowanych przez Yale szkoleniach nasi managerowie doskonalą swoje umiejętności negocjacyjne, zarządcze i motywacyjne mające wpływ na efektywność i jakość ich pracy.
Celem Superpolisy jest być instytucją, do której Klient ma pełne zaufanie i wie, że powierza swoje sprawy ubezpieczeniowe profesjonalistom. Miejscem, gdzie Klient ma poczucie bycia ważnym, szanowanym i przede wszystkim, obsłużonym rzetelnie. Zależy nam więc, aby każdy nasz Doradca miał świadomość, tego, jak ogromny wpływ ma jego praca na budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientem. A jego wiedza i kompetencje to dla Superpolisy priorytet, w który inwestujemy.
Artykuł dostepny jest też w Gazecie Ubezpieczeniowej