Superpolisa.pl na Targach Franczyza 2015. Relacja

Bartłomiej Behnke Bartłomiej Behnke
Opublikowano: 21.10.2015, w kategorii:

W dniach 15-17 października 2015 r. w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki obywały się XIII Targi Franczyza. Po raz drugi uczestniczyliśmy w wydarzeniu z ofertą Superpolisa.pl i kolejny raz spotkaliśmy z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony uczestników. Zapraszamy do lektury podsumowania tej największej w Polsce branżowej imprezy.

 

Targi Franczyza organizowane są przez PROFIT System, właściciela miesięcznika Własny Biznes Franchising oraz serwisu internetowego Franchising.pl, a także Zarząd Targów Warszawskich S.A. Impreza co roku obejmowana jest patronatem m.in. tak znaczących instytucji jak Ministerstw Gospodarki, Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości czy Polską Organizację Franczyzodawców. Wszystkie te marki nadają wydarzeniu odpowiedniej rangi, którą potwierdzają dodatkowo twarde dane: udział w Targach wzięło ok. 150 wystawców oraz blisko 7 tys. kandydatów na franczyzobiorców.

 

W 2015 r. – po pozytywnych doświadczeniach sprzed 12 miesięcy – po raz drugi z rzędu zdecydowaliśmy się wziąć udział w Targach Franczyza. Z jednej strony stanowią one dla nas świetną okazję infografika_4do liczbowego i geograficznego rozwoju naszej sieci, czyli, mówiąc wprost, pozyskania nowych franczyzobiorców. Z drugiej natomiast strony dają szansę, aby w bezpośrednim „starciu” zmierzyć się z nowymi pomysłami innych franczyzodawców, skonfrontować z nimi własną ofertę i pokazać, jak dobrzy jesteśmy.

Staramy się, żeby nasze propozycje były nowoczesne i jak najbardziej elastyczne w dopasowaniu do potrzeb przyszłych partnerów. Dlatego jesteśmy zadowoleni, że po raz kolejny mogliśmy naocznie przekonać się, że nasz model współpracy franczyzowej wypada bardzo interesująco na tle bezpośredniej, ubezpieczeniowej konkurencji.

 infografika

Świadomość marki Superpolisa.pl jest coraz większa!

O naszej silnej pozycji wobec innych multiagencji świadczy chociażby liczba rozdanych podczas Targów wizytówek – nie liczyliśmy co do sztuki, ale wręczaliśmy ich setki! – i przeprowadzonych konkretnych rozmów czy przyjmowanych ze szczerym zainteresowaniem prezentacji. Merytorycznie był to naprawdę wyczerpujący, ale dzięki temu jednocześnie satysfakcjonujący weekend! W porównaniu z ubiegłym rokiem zauważyliśmy, że zainteresowanie rozmową z nami wyraźnie wzrosło (a przecież Targi Franczyza 2014 r. również zaliczamy do udanych). Z pewnością ma na to wpływ zwiększona świadomość marki Superpolisa.pl wśród naszych potencjalnych partnerów, którzy nie podchodzili, aby dowiedzieć się kim jesteśmy, lecz żeby uzupełnić swoją wiedzę na nasz temat. Dobrze widać, że ciężka praca, którą wykonujemy na polu budowania rozpoznawalności poprzez działania marketingowe, PR-owe i stały wzrost obecności we wszystkich województwach przynosi efekty – w oczach kandydatów do prowadzenia oddziału jesteśmy postrzegani jako wiarygodny partner.

 

O co pytali kandydaci i co im najbardziej u nas odpowiada?

Obecność na Targach to świetny barometr nastrojów kandydatów na franczyzobiorców i wartościowe źródło wiedzy na temat ich potrzeb (rozmowę w cztery oczy trudno zastąpić kontaktem na odległość). O co najczęściej pytały nasz zespół osoby odwiedzające Pałac Kultury i Nauki? Na podstawie odbytych rozmów wiemy, że przyszły franczyzobiorca chce przede wszystkim wiedzieć:

  • jakie są formy współpracy,

  • czy są plany sprzedażowe,

  • czy mogą liczyć na dofinansowanie z naszej strony,

  • jakie są koszty po ich stronie,

  • jak wygląda kwestia szkoleń i jak długi jest czas pomiędzy ukończeniem szkolenia a otrzymaniem uprawnień i dostępów,

  • jaka jest wysokość prowizji,

  • jaka jest nasza polityka dotycząca wyłączności w danej miejscowości,

  • jak wygląda proces uruchomienia i prowadzenia placówki i z jakimi formalnościami się wiąże.

 

W oparciu o zaprezentowany zakres zagadnień prezentowaliśmy naszą ofertę, a na podstawie reakcji naszych rozmówców jesteśmy w stanie szczegółowo określić, jakie jej elementy budziły ich największe uznanie. Franczyza Superpolisa.pl to przede wszystkim prosty system transakcyjny, eliminujący uciążliwości sprzedażowo-rozliczeniowe i pozwalający skupić się na obsłudze klienta, atrakcyjne wynagrodzenie wynikające z systemu prowizyjnego, a także dofinansowanie uruchomienia placówki kwotą do 10 tys. zł. Wielokrotnie usłyszeliśmy, że dzięki tym trzem punktom nasza propozycja jest o wiele bardziej atrakcyjna niż kontroferty pozostałych multiagencji. 

infografika_3

Co jeszcze sprawiało, że franczyza z Superpolisą była dobrze odbierana? Na pewno możliwość egzaminu u wielu ubezpieczycieli w jednym czasie, wsparcie marketingowe czy wsparcie i godziny obsługi poprzez helpdesk. Na uczestnikach Targów wrażenie robiła również skala – dynamicznie i stale rosnąca liczba naszych przeszło 200 już placówek stanowi najlepszą rekomendację wiarygodności i jakości. Jako franczyzodawca byliśmy chwaleni także za ogólną elastyczność oferty i sprawdzone, różnorodne modele współpracy, co dodatkowo wyróżnia nas in plus wśród innych opcji dostępnych na rynku.

 

Jesteśmy więc zdecydowanie zadowoleni z udziału w XIII Targach Franczyza i mamy nadzieję, że nasza kolejna, przyszłoroczna obecność na tej imprezie będzie co najmniej równie udana.

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Wyższe kary za brak OC

Wyższe kary za brak OC

2014-12-24  W okresie świątecznym wzrasta sprzedaż polis mieszkaniowych

2014-12-24 W okresie świątecznym wzrasta sprzedaż polis mieszkaniowych

Będzie Rzecznik Finansowy. Sejm przyjął ustawę „reklamacyjną”

Będzie Rzecznik Finansowy. Sejm przyjął ustawę „reklamacyjną”