Aktualności3 grudnia 2018

Warta: Rusza kampania promująca jakość obsługi

22 listopada wystartowała kampania wizerunkowa Warty „dobrezakonczenia.pl”, która ma na celu promowanie jakości obsługi klienta. Towarzystwo ubezpieczeniowe zaprosiło do udziału swoich klientów. Ich prawdziwe historie zostaną zaprezentowane w spotach filmowych.

Jednym z najważniejszych punktów kampanii są spoty video. Prezentowane filmy zostały podzielone na dwie części. W pierwszej z nich Marcin Prokop opowiada o problematycznych zdarzeniach i tłumaczy zabawne pomysły na ich rozwiązanie. Druga część spotu opiera się na wystąpieniach klientów, który przedstawiają swoje prawdziwe historie. Opowiadają o kontakcie z ubezpieczycielem, a także tłumaczą, w jaki sposób sprawa została skutecznie zakończona.

Kampania „dobrezakonczenia.pl” skupia się na obecności w mediach internetowych. Odbiorcy będą mogli ją zobaczyć głównie za pomocą kanałów YouTube oraz VOD oraz dzięki social media. Prowadzona kampania uwzględnia również wykorzystywanie mix formatów bannerowych, wspieranie działaniami PR oraz materiałami przygotowanymi przy współpracy z blogerami i influencerami.

 

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę