Mówi się w branży

Jakub Nowiński Jakub Nowiński
Opublikowano: 28.11.2019, w kategorii:

1. Marcin Żółtek, wiceprezes TFI PZU skomentował rekordową sprzedaż należącego do Grupy PZU Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych w segmencie klienta zewnętrznego:

– Ten rok nie jest łatwy dla branży funduszy inwestycyjnych. Większość TFI notuje spadek wielkości aktywów pod zarządzaniem. Tym bardziej cieszy, że w takim otoczeniu jesteśmy w stanie zdobywać nowych klientów i nowe aktywa. Jesteśmy przekonani, że trwający trend rynkowy będzie utrzymany i spodziewamy się dalszego dużego zainteresowania naszymi funduszami.

Źródło:Gazeta Ubezpieczeniowa

2. Monika Kulińska, people director Avivy opowiedziała o wolontariackiej akcji tysiąca pracowników Avivy, którzy sprzątają warszawskie parki i lasy miejskie, a także tereny nad Wisłą oraz inne lokalizacje stolicy:

– Chcemy zebrać śmieci przed zimą, aby nie dostały się do ziemi, do Wisły i do wód gruntowych. Zależy nam, aby nasze miasto i nasza przyszłość była czysta, zdrowa i zielona. Troska o środowisko i przeciwdziałanie zmianom klimatu jest dla nas ważną wartością. Wielu zapamiętało naszą akcję „Wiem, czym oddycham”, w ramach której ufundowaliśmy 400 czujników jakości powietrza i zwracaliśmy uwagę na szkodliwość smogu.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

3. Przemysław Gawlak, dyrektor Biura Sprzedaży i Rozwoju Planów Emerytalnych w Esaliens TFI opowiadał o najczęstszych błędach przy wdrażaniu PPK:

– (…) Największą trudność stanowi zbyt późne rozpoczęcie integracji systemu kadrowo-płacowego z narzędziem do obsługi PPK. Wiele firm zrobiło to na ostatnią chwilę, co zaowocowało dużym stresem i obciążeniem. Drugim problemem jest to, że obietnice dostawców nie pokrywają się z rzeczywistością. Dostawcy obiecywali, że ich produkt rozwiąże wszystkie problemy. Jest zupełnie inaczej…

Jeszcze raz podkreślam, że jakość serwisu przy wdrożeniu jest kluczowa. Nie atrakcyjność materiałów marketingowych czy koszty obsługi o 0,1% niższe, lecz faktyczne wsparcie dla pracodawcy przy wdrożeniu. Problemem okazała się też zbytnia koncentracja na drugorzędnych funkcjonalnościach systemów, przy pomijaniu znacznie bardziej istotnych kwestii, mniej widocznych dla użytkownika, ale jednak kluczowych, jak na przykład mechanizm rozliczeń wpłat.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

4. Andrea Simoncelli, prezes zarządu spółek Generali Polska skomentował fakt ufundowania nowoczesnego sprzętu przez Generali Polska i Fundację The Human Safety Net, dzięki czemu noworodek został poddany hipotermii leczniczej w trakcie transportu do ośrodka, który mógł zapewnić dalsze leczenie:

– Jesteśmy dumni, że Generali Polska może być częścią tego wyjątkowego projektu. Niezwykle ważne jest dla nas życie i zdrowie innych, dlatego razem z Fundacją The Human Safety Net postanowiliśmy połączyć siły, aby pomóc dzieciom, które rodzą się z niedotlenieniem. Cieszymy się, że ufundowany przez nas sprzęt już pomaga potrzebującym noworodkom, przez co ma realny wpływ na ich lepszą przyszłość, zapobiegając niepełnosprawności, czy nawet śmierci.

Źródło:Gazeta Ubezpieczeniowa

 

JN

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Assistance komunikacyjne – kto kupuje, kto korzysta?

Assistance komunikacyjne – kto kupuje, kto korzysta?

Mówi się w branży…

Mówi się w branży…

Lepsza ochrona dla klientów

Lepsza ochrona dla klientów