Aktualności15 czerwca 2017

Ważne wydarzenia, które skłaniają do zakupu polisy

W życiu każdego klienta są takie momenty i wydarzenia, gdy jesteś bardziej skłonny do podjęcia decyzji o zakupie produktu ubezpieczeniowego. Wiedza o tym, na jakim etapie życia znajduje się obecnie klient, otwiera agentom drogę do efektywnej sprzedaży.

Każdy z nas doświadcza w życiu wydarzeń, które motywują do większej troski o przyszłość i bezpieczeństwo swoje i najbliższych. Eksperci z branży marketingu już dawno dostrzegli, że w takich momentach ludzie są bardziej skłonni do podejmowania konkretnych decyzji zakupowych. Idea pozyskiwania klientów, gdy znajdują się oni w określonych życiowych okolicznościach, sprawdza się również przy sprzedaży ubezpieczeń. Na dwóch przykładach wyjaśniamy, jak efektywnie sprzedawać polisy w oparciu o metodę wykorzystującą tzw. lifetime moments, czyli wyjątkowe momenty w życiu klienta.

Oczekiwanie na narodziny dziecka

Najlepszym przykładem wyjątkowego momentu w życiu klienta, który stanowi szansę na skuteczną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, jest oczekiwanie na narodziny dziecka. Na przykład przyszli ojcowie bardzo zadaniowo podchodzą do zapewnienia stabilnej i bezpiecznej przyszłości swoim dzieciom. Dlatego, gdy dowiedzą się, że wkrótce ich rodzina się powiększy, bardzo często zaczynają zastanawiać się nad zakupem ubezpieczenia na życie, a już po narodzinach również polisy posagowej. Sytuacja wygląda analogicznie w momencie podejmowania decyzji o małżeństwie.

Budowa domu i zakup mieszkania

Dom czy mieszkanie nie tylko daje poczucie bezpieczeństwa i życiowej stabilności, ale też dla wielu ludzi stanowi najcenniejszy majątek. Spora część osób dopiero w chwili budowy czy zakupu nieruchomości uświadamia sobie, jak ważne jest, aby chronić swoją własność w jak najlepszy sposób. Taki moment to okazja dla agenta ubezpieczeniowego, aby zaproponować odpowiedni produkt, który zapewni ochronę na wypadek wielu trudnych do przewidzenia zdarzeń.

Zastanawiacie się pewnie, jak w codziennej pracy skutecznie wykorzystać wyjątkowe momenty w życiu klienta? Aby dowiedzieć się o ważnych wydarzeniach i okolicznościach skłaniających do zakupu konkretnych produktów, należy z klientami rozmawiać, zadawać im pytania i po prostu rozmawiać, czyli starać się stworzyć przyjazną atmosferę. Ponadto warto aktywnie poszukiwać osób, które obecnie są lub niedługo będą w jednej z tych życiowych sytuacji. Dzięki takim działaniom zwiększamy swoją szansę na dotarcie do odpowiedniej grupy, której możemy zaoferować zabezpieczenie przyszłości odpowiednim do potrzeb produktem ubezpieczeniowym.

Udostępnij

Tagi

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 28 października 2017

Superpolisa na Targach Franczyza 2017

Czytaj dalej
Aktualności 10 czerwca 2015

Rodzaje ubezpieczenia domu

Czytaj dalej
Aktualności 20 stycznia 2017

Zmiany personalne

Czytaj dalej
Aktualności 30 stycznia 2020

Duże rozpiętości w cenowe w OC

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę