Aktualności30 stycznia 2017

PZU na czele ubezpieczeniowych marek w Polsce

„Rzeczpospolita” opublikowała 13. edycję rankingu najbardziej wartościowych marek w Polsce. W branży ubezpieczeniowej na najwyższym miejscu uplacowało się PZU. W rankingu znaleźli się także tacy ubezpieczyciele jak: Warta, Ergo Hestia, Link4 czy Compensa.

Tegoroczna edycja rankingu najcenniejszych polskich marek to już 13. zestawienie przygotowane przez „Rzeczpospolitą”. Jak podaje gazeta, w porównaniu z rokiem ubiegłym nastąpił spadek portfela notowanych w zestawieniu marek z 65,7 do 64,7 mld zł. Twórcy rankingu podkreślają także, że wartość marki jest wypadkową wielu zmiennych m.in. przychodów ze sprzedaży, ale również jej postrzegania i oceny konsumentów.

Jak nietrudno się domyślić, najbardziej wartościową marką w branży ubezpieczeniowej zostało PZU. Największy polski ubezpieczyciel prócz zwycięstwa w sektorze ubezpieczeń zajął trzecie miejsce w klasyfikacji całego sektora finansowego. Moc marki PZU oceniono na 363 punkty. Na drugiej pozycji znalazła się Warta z 274 punktami i 14. miejscem w rankingu sektora finansowego. Podium zamyka Ergo Hestia z wynikiem 256 punktów 16. pozycja w klasyfikacji wszystkich firm finansowych. Kolejne miejsca w rankingu ubezpieczycieli zajęły Link4 (243 punkty) i Compensa (231pnktów).

Cały ranking marek ze wszystkich branży można znaleźć na platformie gazety – tutaj.

 

MZ

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 29 listopada 2019

Rok IDD

Czytaj dalej
Aktualności 22 sierpnia 2017

sierpień 2017

Czytaj dalej
Aktualności 15 stycznia 2016

Kilka zimowych ubezpieczeń

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę