„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” zdobywa kolejną nagrodę
Kampania reklamowa zorganizowana przez towarzystwo ubezpieczeń PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” spotkała się z pozytywnym odbiorem społeczeństwa i zebrała laury w prestiżowych konkursach. 19 maja przedstawiciele lidera polskiego rynku ubezpieczeń odebrali nagrodę w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014.
Jury doceniło pozytywne, nieepatujące strachem i nieschematyczne podejście do problemu bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Do tej pory większość podobnych akcji, zarówno tych organizowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe, jaki i policję, szokowało skutkami brawurowej jazdy.
Kampania Fundacji PZU zmienia trend i odchodzi od karcenia nagannego zachowania kierowców oraz epatowania obrazami ludzkich tragedii. Założeniem akcji było dotarcie do uczestników ruchu drogowego pozytywnym przekazem, ich realne zaangażowanie oraz przypomnienie kierowcom, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze.
Najnowsza nagroda to siódme wyróżnienie na koncie kampanii Fundacji PZU. W maju akcja „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” otrzymała 3 wyróżnienia od Klubu Twórców Reklamy. Kampania została także doceniona w konkursach Magellan Awards 2014, Mixx Awards oraz w 21. „Golden Drum Festival” w słoweńskim Portoroz.
Zachęcamy do zapoznania się z filmikiem prezentującym kulisy powstawania najgłośniejszej kampanii reklamowej w 2014 roku – „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – making of.
PF