Aktualności22 maja 2015

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” zdobywa kolejną nagrodę

Kampania reklamowa zorganizowana przez towarzystwo ubezpieczeń PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” spotkała się z pozytywnym odbiorem społeczeństwa i zebrała laury w prestiżowych konkursach. 19 maja przedstawiciele lidera polskiego rynku ubezpieczeń odebrali nagrodę w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014.

Jury doceniło pozytywne, nieepatujące strachem i nieschematyczne podejście do problemu bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Do tej pory większość podobnych akcji, zarówno tych organizowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe, jaki i policję, szokowało skutkami brawurowej jazdy.

Kampania Fundacji PZU zmienia trend i odchodzi od karcenia nagannego zachowania kierowców oraz epatowania obrazami ludzkich tragedii. Założeniem akcji było dotarcie do uczestników ruchu drogowego pozytywnym przekazem, ich realne zaangażowanie oraz przypomnienie kierowcom, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze.

Najnowsza nagroda to siódme wyróżnienie na koncie kampanii Fundacji PZU. W maju akcja „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” otrzymała 3 wyróżnienia od Klubu Twórców Reklamy. Kampania została także doceniona w konkursach Magellan Awards 2014, Mixx Awards oraz w 21. „Golden Drum Festival” w słoweńskim Portoroz.

PZU
fot. PZU „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”

Zachęcamy do zapoznania się z filmikiem prezentującym kulisy powstawania najgłośniejszej kampanii reklamowej w 2014 roku – „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – making of.

 

PF

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę