Strefa Agenta29 kwietnia 2020

Superpolisa dla Agentów – Kwietniowe nowości

Ważne w kwietniu! Podręcznik, sklepik z gadżetami, ubezpieczenie

W kwietniu zbiegły się terminy zakończenia prac nad kilkoma projektami, nad którymi pracowaliśmy w ostatnim czasie – Podręcznik Agenta Superpolisy, Ubezpieczenie dla Was COVID-19, sklepik z gadżetami i dedykowana dla Was oferta ubezpieczenia od utraty dochodu. Poniżej krótkie podsumowanie i podstawowe informacje o każdym z nich.

O każdym z tych narzędzi czy produktów już wiecie, bo informowaliśmy Was o nich m.in. mailowo i za pośrednictwem grupy Superpolisa Agenci na Facebooku (przy okazji przypominamy i o niej!). To jednak na tyle ważne sprawy, że nie możemy nie opisać ich pokrótce także w comiesięcznym Newsletterze.

Podręcznik Agenta Superpolisy

Na ponad 100 stronach zebraliśmy dla Was wszystkie informacje, których potrzebujecie do zakończonej sukcesem obsługi klienta. Podręcznik to zatem kompendium superpolisowej wiedzy. Prowadzi Was przez proces sprzedaży krok po kroku – niezależnie od tego, czy kontaktujecie się z klientem zdalnie, czy bezpośrednio. Każdą procedurę w detalach opisaliśmy i wyraźnie zaznaczyliśmy newralgiczne punkty poszczególnych etapów.

Dokument składa się z siedmiu następujących bloków:

  1. Procedura RODO i APK
  2. System sprzedażowy Superpolisa
  3. Wystawianie polisy zdalnej w systemach TU
  4. Wypowiedzenia zdalne
  5. Uproszczenie procedury inspekcji pojazdu w TU
  6. Raport polis wygasających
  7. Szyfrowanie plików

Zachęcamy do korzystania z Podręcznika Agenta Superpolisy!

COVID-19 – dodatkowe zabezpieczenie

Kolejne nowości są typowo ubezpieczeniowe, ponieważ to… ubezpieczenia. Pod koniec miesiąca wszyscy pracownicy i współpracownicy oraz franczyzobiorcy otrzymali od nas ubezpieczenie Generali, które pokrywa następstwa zachorowania na COVID-19. To grupowa polisa, w której zakresie znajdują się dostępne m.in.:

  • świadczenie za pobyt w szpitalu wskutek koronawirusa,
  • dodatkowe świadczenie za pobyt na OIOM wskutek koronawirusa,
  • assistance, w ramach którego dostępne jest szerokie wsparcie po wypisie ze szpitala, obejmujące m.in. transport medyczny, tele- i bezpośrednie konsultacje z lekarzem, opiekę nad dziećmi czy pomoc dla osób pozbawionych opieki bliskich.

Szczegółowy zakres ochrony wraz z instrukcją zgłaszania szkody przekazaliśmy Wam za pośrednictwem dyrektorów regionalnych i newslettera.

Ubezpieczenie od utraty dochodu

Czwarta nowość należy do innej kategorii. To bowiem ubezpieczenie od utraty dochody w wyniku wypadku lub choroby, które Partnerom Superpolisy dostarcza Leadenhall. Produkt jest z przynajmniej dwóch powodów atrakcyjny.

Pierwszy argument: rabat. Jeżeli zdecydujecie się na zakup ochrony, otrzymacie 10% zniżki partnerskiej i dodatkową zniżkę specjalną w wysokości 20%.

Drugi argument: zakres ochrony. Produkt jako jeden z nielicznych na rynku nie ma wyłączenia odpowiedzialności związanego z zachorowaniem na koronawirusa lub w czasie pandemii/epidemii. Poza tym zakres ubezpieczenia jest standardowy i obejmuje:

  • świadczenie na wypadek utraty dochodu w związku z całkowitą okresową lub trwałą niezdolnością do pracy na skutek choroby lub nieszczęśliwego wypadku,
  • świadczenie na wypadek śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku,
  • świadczenie na wypadek inwalidztwa,
  • katalog klauzul dodatkowych (np. świadczenie szpitalne, trwałe uszczerbki, dostosowanie do życia w niepełnosprawności, zasiłek pogrzebowy).

Program jest dostępny od 7 kwietnia. Szczegółowe informacje o produkcie otrzymaliście już w osobnym mailu. Są one również dostępne na tej stronie: https://www.leadenhall.pl/klienci/ubezpieczenia.html.

Sklepik z gadżetami

Na początku miesiąca uruchomiliśmy nowy sklepik z gadżetami. Zakupy odbywają się w pełni online. Dostawcą asortymentu i zarządcą sklepiku jest nasz wieloletni partner, firma Druk Firmowy. Gadżety można zamawiać na stronie internetowej podanej w mailu, który każdy z Was otrzymał na adres w domenie @superpolisa.pl. Jeśli do tej pory tak się nie stało, prosimy sprawdzić w skrzynce SPAM lub jeżeli tam nie ma to o kontakt na marketing@superpolisa.pl.

Zapraszamy do korzystania z oferty sklepiku. Na zachętę przypominamy, że można w nim znaleźć nieco nowości, m.in. personalizowane wizytówki czy pieczątki. Ci z Was, którzy prowadzą sprzedaż bezpośrednią, być może zainteresują się maseczkami ochronnymi i żelami antybakteryjnymi, które dodaliśmy do oferty sklepiku.

***

Powyżej opisaliśmy najważniejsze nowości, jakie pojawiły się w Superpolisie w kwietniu, które mają Wam pomóc na co dzień. Na koniec przypominamy jeszcze, że mamy dla Was także przygotowane wspólnie z zaprzyjaźnioną kancelarią prawniczą opracowanie założeń tzw. tarczy antykryzysowej. Polecamy lekturę i tego dokumentu.

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Strefa Agenta 27 kwietnia 2016

Mówi się w branży…

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy