UNIQA Polska na Facebooku
UNIQUA Polska utworzyła profil na Facebooku. Firmowy fanpage ma za zadanie poprawienie jakości obsługi klientów, do czego przyczynić się m.in. czatbot w aplikacji Messenger, który przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu odpowiada na pytania klientów i pomaga w rozwiązywaniu problemów.
Czatboty, dzięki wykorzystywanym mechanizmom automatyzacji, gwarantują dużą skuteczność w rozwiązywaniu mniej skomplikowanych spraw. Ubezpieczyciel sprawdził to, wprowadzając kilka miesięcy temu system cyklicznego wysyłania SMS-ów i maili z informacjami o statusie szkody. Regularne informowanie o aktualnej sytuacji zmniejszyło liczbę kontaktów i interwencji ze strony klientów.
Profil w serwisie to kolejny element strategii ubezpieczyciela, która ma na celu udoskonalenie procesów systemu obsługi klientów. Czatbot w Messegerze, upraszczanie formularzy kontaktowych na stronie internetowej, ulepszony system likwidacyjny czy stała poprawa infolinii to ulepszenia, które od dłuższego czasu przyczyniają się do ułatwiania współpracy między firmą UNIQUA a jej klientami.
Obecność na Facebooku ma też wspomagać firmę w działaniach marketingowych, poprzez, m.in. promowanie głównego przesłania marki: Ciesz się życiem oraz jej misji: Żyjmy bezpieczniej, lepiej, dłużej.
WT